vytvoření webové stránky
Publikováno 08.12.2012 v 22:53 v kategorii Novinky, přečteno: 216x
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Mnoho provozovatelů webů vrážejí velké sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC služeb, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je jistě správné, ale pokud web není dobrý a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to zbytečně utracené prostředky. Správně vytvořené www stránky prodávají, tedy směřují k našemu cíli. V opačném případě skvělé www stránky bez návštěvníků stejně nám žádný profit negeneruje. A může být pozdě na to zkoumat proč webovka nemaká, když tak mnoho dáváme do propagace a seo. Svěřte proto vytvoření webu opravdovým odborníků s bohatými referencemi od spokojených zákazníků.Zpětné odkazy, anchor text
Delší dobu byly (a stále budou) Podmínkou seo, eventuálně raději, faktory usměrňující hodnocení www stránek a předně i jeho pozici ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem nejdříve. Ale dnes už je jasné, že váha anchor textu v odkazech ztrácí svou cenu - verifikovaný fakt. Vliv anchor textu se snižuje z pohnutek jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních technik. Mohli bychom vidět, že google klade v první řadě největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Dělat zpětné odkazy je náročné, lidé (možná) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.